Waar mensen met elkaar werken, kunnen ook misverstanden ontstaan. Misschien bent u het met bepaalde zaken niet eens of bent u niet helemaal tevreden. Dit kan te maken hebben met de hulp, of het advies wat u krijgt, met het contact of de bejegening.
Heeft u klachten, dan neem in eerste instantie met mij contact op. We kunnen dan samen proberen de klacht in een vroeg stadium op te lossen.
Mocht dit in een gesprek toch niet lukken, dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Hier krijgt u ondersteuning bij het indienen van een klacht en bij de verdere afhandeling hiervan.
Als zorgverlener is TWOWAY via SoloPartners.nl aangesloten op een klachtenfunctionaris en een geschilleninstantie (op basis van de wet Wkkgz) van klachtenregeling.nl.
Hieronder vindt u de contactgegevens van de Stichting Klachtenregeling.nl:
Voor nadere informatie kunt u deze PDF’s downloaden:
Beschikt u niet over internet, dan kunt u aan Klachtenregeling.nl (085-4858560) of aan TWOWAY hulp vragen hoe verder te handelen.